Cerdanyola del Vallès

Dones d’Esquerra convoca el concurs en línia #PreguntesCuidat

Aquesta activitat vol promoure un sector especialment castigat per la crisi de la COVID-19 a la ciutat. Els premis seran tres vals de 20€, 40€ i 60€ a bescanviar en un dels centres d’estètica col·laboradors de Cerdanyola.

Després de les reeixides campanyes #RosesILlibresLliures i #PreguntesRoserDeMaig el grup de Dones d’Esquerra de Cerdanyola ha preparat un nou concurs en línia: #PreguntesCuidat. La setmana del 12 al 16 d’abril es publicarà diàriament una pregunta sobre la història, societat o temes relatius al perfil d’Instagram @dones_esquerra_cerdanyola i caldrà respondre a la mateixa publicació abans no es pengi la següent. Per optar al premi cal ser major d’edat i seguir el perfil d’Instagram esmentat. El premi es sortejarà entre les persones que hagin respost totes les preguntes correctament.

El joc està dotat amb tres premis de 20, 40 i 60 euros respectivament a bescanviar a qualsevol dels centres d’estètica col·laboradors de la ciutat de Cerdanyola. Amb aquesta iniciativa es vol promocionar un sector econòmic del comerç local que ha estat greument afectat per les restriccions derivades de la COVID-19. Els centres adherits on es podran bescanviar els premis són:
• Nails Style
• Lourdes Muñoz
• Allxskin
• Liza Style
• Sílvia Ramos
• You Lucy centros de estética

A partir del 18 d’abril es farà pública la llista de persones guanyadores del premi que es triarà per sorteig entre la llista de les que hagin encertat totes les preguntes. Els vals seran vàlids fins el 30/06/2021.

S’adjunten les bases del concurs al final de la nota de premsa publicada a la web www.esquerra.cat/cerdanyola

Dones d’Esquerra de Cerdanyola
9 d’abril de 2021