Cerdanyola del Vallès

Aquest Sant Jordi recollim llibres en lloc de vendre’n

Esquerra recollirà llibres usats per a la campanya Llibre Solidari per finançar projectes socials en col·laboració amb entitats públiques i privades sense afany de lucre.

La propera diada de Sant Jordi tampoc es farà la tradicional fira amb paradetes de llibres i roses a la Plaça Abat Oliba de Cerdanyola. Per raons sanitàries les úniques parades que podran exposar al carrer seran les llibreries i floristeries locals, però no les entitats i partits polítics que sempre les acompanyen. Per aquest motiu la Secció Local d’Esquerra Republicana de Catalunya ha planificat una activitat diferent per tal de celebrar aquesta diada, també relacionada amb els llibres.

Aquest any 2021 es recolliran llibres usats per donar-los a l’entitat Sentit Solidari en el marc de la seva campanya Llibre Solidari. Aquesta associació recull llibres usats, els classifica i els posa en venda a preus molt econòmics (entre 1 i 5 euros) per finançar les seves activitats socials. Tenen diferents punts de venda però també es poden adquirir a la botiga en línia.

La recollida de llibres es farà al local d’ERC al carrer Sant Ramon 177 de Cerdanyola de 11:00h a 14:00h pel matí i de 17:00h a 20:00h a la tarda. El lliurament es farà sense entrar al local, amb guants, mascareta, i gel desinfectant entre cada lliurament. Es demana que els llibres arribin en capses o bosses de forma que no calgui una segona manipulació posterior per la seva tramesa.

Els fons obtinguts per Sentit Solidari es destinen a projectes com la col·laboració amb l’associació Sense Sostre de suport a la gent que viu al carrer, a l’entitat Lligam Dona que dona acollida, acompanyament, suport, orientació i informació a dones que no poden accedir a un habitatge, Càritas Catalunya, la fundació Avis Mon o donant suport econòmic a persones d’edat avançada derivada dels serveis socials de l’Ajuntament de Barcelona.

Secció Local d’ERC a Cerdanyola
19 d’abril de 2021