Cerdanyola del Vallès

Precaució i solidaritat amb les víctimes de la COVID-19

ERC Cerdanyola es solidaritza amb les víctimes i els seus familiars però no assistirà a l’acte institucional per precaució. La darrera onada de contagis exigeix no abaixar la guàrdia mentre les vacunes no arribin a tota la població.

El Grup Municipal d’ERC no participarà a l’acte institucional en memòria de les víctimes de la COVID-19 previst per dijous a l’Ateneu com a mesura de precaució davant el creixement exponencial dels contagis de la darrera setmana. Esquerra vol expressar tota la solidaritat amb els familiars i amics de les persones que han patit aquesta pandèmia, però entén que cal fer-ho sense augmentar innecessàriament el risc de contagi que suposa un acte multitudinari en un espai tancat amb la situació actual de transmissió comunitària.

Esquerra fa una crida a minimitzar les relacions socials, a aplicar totes les precaucions en les interaccions personals, així com a seguir acuradament les últimes instruccions del PROCICAT disponibles.

Grup Municipal d’ERC a Cerdanyola
14 de juliol de 2021