Cerdanyola del Vallès

Solidaritat amb les detingudes del 23S

Els jutjats han imposat una nova fiança de 1.000€ a cadascuna de les 13 persones detingudes el 23 de setembre del 2019.

Fa dos anys, el 23 de setembre de 2019, Catalunya es llevava amb un nou operatiu desproporcionat de la Guàrdia Civil. Entre les 13 persones detingudes, acusades de terrorisme, hi havia l’Edu, un veí de Cerdanyola. Després de mesos de presó provisional i una intensa campanya mediàtica, van ser posats en llibertat per la manca de proves i una instrucció que més aviat semblava un muntatge.

Dos anys més tard, l’Audiència Nacional els ha processat i ha imposat una nova fiança per valor de 1.000€ a cadascuna de les 13 persones encausades. A Esquerra entenem que aquesta causa és un pas més per criminalitzar un moviment pacífic que defensem una opció política legítima com la independència de Catalunya. Al mateix temps, denunciem que forma part de l’entramat de repressió que vol atemorir tot l’independentisme, més enllà dels càrrecs polítics i els líders socials jutjats o a l’exili.

Per tot això la Secció Local d’ERC es suma a la crida per col·laborar econòmicament amb el grup de suport a les Detingudes 23S fent una aportacions solidària al número de compte:
  • ES35 2100 0027 2201 0779 7111
Contra la repressió, tota la solidaritat.
#AbsolucióDetingudes23S

Secció local d’ERC a Cerdanyola