Corbera de Llobregat

PROPERA REFORMA DEL CAMP MUNICIPAL DE FÚTBOL

El passat dimarts 4 d’octubre es va presentar el projecte de reparació integral del camp de futbol municipal a Corbera de Llobregat, alhora que unes primeres previsions de la calendarització del projecte constructiu aprovat recentment per la Junta de Govern del passat 13 de setembre de 2021.

La reunió, realitzada a peu dret sobre la malmesa superfície de l’actual terreny de joc, va comptar amb la presència de Cristina Blasquiz i Arturo Martínez, Regidors de Règim Interior i Esports respectivament, Joan Canyellas com a president del C.F. Corbera, acompanyat d’altres directius de la entitat, i tècnics municipals.

El C.F. Corbera , principal entitat usuària del camp de futbol, haurà de fer un gran esforç per adaptar, en la mesura del possible, la seva activitat  durant el període d’obres.

Aquest projecte, valorat en 694.000€, estarà subvencionat per la Diputació de Barcelona i no inclou la col·locació de la nova gespa artificial que formarà part d’una segona Fase de les obres, a realitzar immediatament a continuació de la conclusió de la primera Fase.

Es preveu que l’inici dels treballs sigui a partir de la finalització de la temporada esportiva 2021-22 i tinguin una durada d’uns 6 mesos, encara que això dependrà de varius factors.

El projecte en el seu conjunt té l’objectiu principal de consolidar definitivament el subsòl més profund del terreny de joc per a què no es reprodueixi el mal endèmic d’aquest equipament municipal: la seva inestabilitat, formació continua de bassals d’aigua i una irregularitat que dificulta ostensiblement una bona i normal pràctica esportiva.

Des de l’actual equip de govern municipal, liderat per ERC, sempre es va considerar aquesta inversió com prioritària dins de l’àmbit esportiu i ara és el moment de complir la paraula donada.

AML