Corbera de Llobregat

LA GENERALITAT DECLARA EL PESSEBRE VIVENT FESTA LOCAL D'INTERÈS TURÍSTIC

EMPRESA, COMERÇ I TURISME

Després d'uns mesos d'espera, el conseller d'Innovació, Universitats i Empresa, Hble. Josep Huguet, va signar la resolució per la qual declara la inclusió del Pessebre Vivent de Corbera al Cens de Festes Locals d'Interès Turístic.

La iniciativa sorgeix d'una reunió, fa mesos, entre l'alcalde, Pep Canals i el conseller Josep Huguet en què el nostre batlle va anunciar que demanaria que es valorés aquesta possibilitat.

Immediatament, el Servei de Turisme de l'ajuntament encapçalat pel nostre regidor, Èric Blanco, es va posar a treballar per presentar el dossier de la candidatura, que ha donat els fruits esperats.

Per a l'alcalde, Pep Canals, "aquest és un fet molt destacable, ja que per un costat es fa justícia amb l'entitat Amics de Corbera i el Pessebre; i de l'altra obtenim un gran reconeixement com a reclam turístic ja a nivell nacional, cosa que es permet avançar en el nostre projecte d'una nova línia d'activitat econòmica per a Corbera."

El conseller, Josep Huguet, afirma amb rotunditat: “quan l'alcalde va convidar-me a visitar el Pessebre fa dos anys vaig tenir molt clar els valors patrimonials i turístics del Pessebre. Ara n'arriba el reconeixement institucional.”

D'aquesta manera continua el treball coherent d'Esquerra en matèria de turisme de la identitat i sostenible en l'acció de govern des de la Generalitat i des de l'ajuntament.