Corbera de Llobregat

CANALS I TARDÀ DEMANEN A L'ESTAT EL CASTELL DE CORBERA I BÚSTIES PER A TOTES LES URBANITZACIONS

URBANITZACIONS

Esquerra-Corbera ha presentat, a través del diputat de la comarca al parlament espanyol, Joan Tardà, esmenes als pressupostos de l'estat pensant en dues grans mancances en el nostre municipi.

Montserrat Febrero, presidenta de la secció local ,afirma que "Esquerra treballa per Corbera en tots els àmbits on es present i allà on són les competències mentre no siguem independents."

L'alcade, Pep Canals, afirma que "fa anys que estem intentant que el bisbat posi a disposició del municipi el castell, un edifici meravellós en calr estat d'abandó i qu té un potencial grandíssim. Per això hem decidit que sigui el govern espanyol qui el compri i el trespassi a l'ajuntament." "Anem a Madrid a defensar el que calgui , que és allà on van els diners dels catalanes i les catalanes", ha reblat el diputat Joan Tardà.

D'altra banda, "volem que les urbanitzacions tinguin un servei postal adequat. Correus no inverteix a Corbera tot el que està obligat. Quan els ho exigim, ens donen llargues. Per això hem demanat a l'estat que doni recursos per adquirir bústies col·lectives per a les urbanitzacions de Corbera que no entenen. És la seva competència", conclou l'alcalde.

Tardà acaba dient: "no confiem que el govern espanyol faci un tomb i de sobte passi a defensar els interessos dels Països Catalans. Creiem que totes les esmenes seran rebutjades però és la nostra obligació intentar-ho."