Corbera de Llobregat

444 gràcies a la gent valenta de Corbera

Esquerra-Corbera vol agrair molt el suport de 444 persones del nostre municipi que, contracorrent, han cregut que l'únic camí per al benestar social i per la plena democràcia és la independència.

La feina feta aquests darrers anys potser no ha esta valorada, segur, però el llegat deixat  en forma de políques socials, integració de la immigració, llengua, territori, recerca, educació, ha estat decisiu per a la cohesió social de la nostra nació.

Potser el temps ens acabarà donant la raó però el cert és que el poble ha volgut tota una altra cosa: una majoria autonomista que governar per governar sense dir-nos on vol portar el nostre país.

El resultat és incontestable i per tant, volem felicitar CiU pel fantàstic resultat aconseguit i els demanem que no reculin en tot allò que s'ha bastit en aquesta 7 anys.

Finalment, Esquerra Corbera vol destacar el període beneficiós que ha resultat per al nostre municipi la presència coordinada del nostre aprtit a l'ajuntament i al Govern de Catalunya. El nostre aclcalde, Pep Canals afirma: "espero que el nou govern serà tan sensible com el sortint; que no baixarà el suport que hem sentit els darrers anys i que ha ajudat a fer una mica més lleugera la crisi a Corbera."