EL FULL DE CORNELLÀ
14.04.2014 . Número 3
actualitat
Taula pel Dret a Decidir del Baix Llobregat, l’única via és votar
El passat divendres, 28 de març, a Pallejà, es va fer la presentació de la Taula pel Dret a Decidir del Baix Llobregat. A l'acte hi van asistir més de 900 persones, entre les que ocupaven la sala, més les que es van haver de quedar fora, veient l'acte a través d'una pantalla.

Un acte que va comptar amb la participació de representants del teixit associatiu i social de la comarca, com ara els secretaris generals d’UGT i CCOO, Josep Maria Álvarez i Joan Carles Gallego, la presidenta d’Òmnium Cultural, Muriel Casals, i Carme Forcadell, presidenta de l’Assemblea Nacional Catalana, així com d'alcaldes i regidors/es de la comarca, entre ells Oriol Junqueras.
Raquel Albiol
35 anys d’ajuntaments democràtics
Llàstima que la celebració a l’Auditori dels 35 anys d’ajuntaments democràtics no hagi estat una iniciativa amb la implicació de la societat civil cornellanenca, quan, de fet, era un reconeixement merescut de tots els que que han entès al llarg d’aquests 35 anys la tasca política local com un servei a la ciutadania. L’homenatge va quedar deslluit, tan en la forma com en el fons, pel pecat original de ser una iniciativa merament institucional.
Acte de celebració dels 35 anys d'ajuntaments democràtics
Can Bagaria, en perill d’extinció
Cornellà no es una ciutat que es caracteritza pel patrimoni històric que conserva. Com a cornellanenca, em pregunto: que se n’ha fet del patrimoni del nostre passat? Com pot ser que se’n conservi tan poca cosa? ... i la poca que queda, com pot ser que la deixin degradar!
Mireia Ollè
Informe 2013 del Síndic de Greuges de Cornellà
El passat 31 de març, el Síndic de Greuges de Cornellà va presentar en un Ple Extraordinari de l’Ajuntament l’informe de l’any 2013. L’informe és una petita expressió de la gravetat dels problemes socials que pateixen molts conciutadans, el que fa que la seva lectura i consideració sigui necessària.
Ignasi Doñate

campanyes