EL FULL DE CORNELLÀ
Cornellà de Llobregat
10.06.2014 . Número 5
actualitat
Vine a la conferència: "La pobresa emergent i el voluntariat"
Dimecres, 11 de juny a les 19:30 h

Centre Cultural J.N. Garcia Nieto
Mossèn Andreu 17. Cornellà de Llobregat

A càrrec de: Francina Alsina, presidenta de la Federació Catalana de Voluntariat Social i fundadora d'Arrels

Intervè: Alfons Cuxart, secretari de la Coordinadora contra la Marginació

Conferència La pobresa emergent i el voluntariat
Pobresa, exclusió social, vulnerabilitat... 20.000 pobres a Cornellà?
L’allau d’informacions  que ens arriba de desgràcies, injustícies, guerres i conflictes llunyans és tant gran que la nostra manca de reacció per la dificultat de fer-hi front des de la distància sembla que ens hagi inoculat la vacuna de l’apatia, del conformisme fatalista o de la indiferència social davant el fet de la pobresa, fins i tot la més immediata que patim a Cornellà.
Ignasi Doñate
Per Festa Major, l’Estelada al balcó!
Som a punt de començar la Festa Major de Cornellà, una festa que els  cornellanencs/ques hem sabut fer-nos nostra, del poble, de la ciutadania.
Raquel Albiol
Tots som escola! Defensem l’escola catalana i en català
Aquest 14 de juny ens trobem altra vegada en l’obligació de mobilitzar-nos tots i totes, pares i mares, professors i mestres , partits polítics, sindicats, associacions diverses tant del mon associatiu com del socio-cultural, en defensa del sistema educatiu en català.
Josep Villón
3.231 gràcies!
Des d'Esquerra Cornella us volem agrair el suport als 3.231 cornellanencs i cornellanenques, que en aquests moments que hi ha un avanç de l'independentisme al nostre país, on s’ha acabat el tot val i el bipartidisme es va trencant, ens heu donat la vostra confiança per a poc a poc construir un nou país, dintre d'Europa.
Carles Alemany
Xerrada "El País Valencià dintre del procés sobiranista català"
Dimarts, 17 de juny a les 20:00 h

Biblioreca Marta Mata