El full de Cornellà
Cornellà de Llobregat
18.03.2014 . Número 2
actualitat
Preparada per treballar per un #nouCornellà
El passat 18 de febrer de 2014, vaig ser escollida pels companys i companyes d’Esquerra Cornellà com a Cap de Llista per les properes eleccions municipals, que tindran lloc al maig del 2015.

Per mi és un honor i un gran repte encapçalar les llistes d’Esquerra a Cornellà. Fa molts anys que formo part del projecte d’Esquerra i que estic implicada en la secció local, lluitant per uns valors republicans i d’esquerres i defensant un ‘altre’ Cornellà. -
Raquel Albiol
Nova executiva local d'ERC Cornellà
Com bé sabeu el passat 17 de Febrer del present any, es va celebrar l’Assemblea de la Secció Local de Cornellà per escollir el Candidat/ta per les properes eleccions municipals i on també es va procedir a l’elecció i renovació d’una nova Executiva.
Carles Alemany
ERC reivindica estendre el Parc Agrari del Baix Llobregat a Cornellà
Per a frenar la pressió i l’especulació urbanística es va crear la figura del Parc Agrari del Baix Llobregat com instrument per a preservar sòls agrícoles d’alta rendibilitat productiva i social.
Ignasi Doñate
Un talp demogògic s'ha inflitrat a "La Gotera"
A l’hora d’encarar el debat dels pressupostos nacionals per a l’any 2014 Esquerra Republicana va deixar clar en tot moment que no ens agradaven, perquè partien d’una greu manca de recursos econòmics derivada de l’espoli fiscal i de l’impagament dels deutes per part l’Estat Espanyol, així com del descens dels ingressos per la baixa activitat productiva. Per aquest motiu Esquerra Republicana es plantejava un doble objectiu: la lluita per la independència com única via d’evitar que els pressupostos catalans els marqui l’Estat i el d’evitar més retallades socials, malgrat el progressiu ofegament de Catalunya pel Govern central.
Esquerra Republicana - Cornellà de Llobregat
La història ens ho agrairà
Han arribat a les meves mans, aquestes darreres setmanes, dues publicacions. Una el Cornellà Informa, el mitjà públic de la ciutat, on he quedat estupefacte en veure que a l’agenda sortia publicitat un acte del PSC pel dia 8 de març a Sant Ildefons. Aquest fet deixa del tot clar fins a quin punt el senyor Balmón i companyia utilitza els mitjans públics per fer propaganda del seu partit, més enllà de l’espai que li correspon. Un fet més que evidencia amb quina impunitat el PSC governa la ciutat de Cornellà.
Jaume Palau

campanyes