Cubelles, Casal Josep Mestres

El nostre equip

• Marta Rovira i Vergés Lloc i data de naixement Vic (Osona), 25 de gener de 1977 Càrrec a Esquerra Secretària General Càrrec institucional Diputada al Parlament de Catalunya per Osona. Membre de les comissions d'Afers Institucionals, Justícia i de la Diputació Permanent.
    Formació i trajectòria personal

Llicenciada en Dret, finalitzant la Llicenciatura en Ciències Polítiques i de l’Administració Pública. Ha exercit d'advocada. Ha estat professora de Dret Administratiu a l’Escola de Policia de Catalunya i ha treballat a l'Agència Catalana de Cooperació.

Trajectòria cívica

Vocal Secretària dels Joves Advocats de Catalunya (2006-2007). Responsable del Grup d’Advocats Joves de Vic (2004-2006). Membre de la Junta de Govern del Col·legi d’Advocats de Vic, en representació del Grup d’Advocats Joves (2004-2006). Membre de la Plataforma Solidària de la UPF (1999). Responsable de l’Associació d’Estudiants “Juristes sense Fronteres” a la UPF (durant anys acadèmics: 1997-1998, 1998-1999). Membre de la colla castellera Sagals d’Osona.

Trajectòria política

Militant de la secció local de Vic des del 2005, membre de la sectorial de Justícia. Secretària Nacional de Política Internacional, Europea i Cooperació (2008-2011). Secretària General de l'Aliança Lliure Europea (2008-2012). Vicesecretària de política sectorial i programes (2011).