Cubelles, Casal Josep Mestres

El nostre equip

• Marta Vilalta i Torres Lloc i data de naixement Torregrossa (Pla d'Urgell), 03 de desembre de 1984 Càrrec a Esquerra JERC Càrrec institucional Diputada al Parlament de Catalunya per les JERC i el Pla d'Urgell. Membre de les comissions d'Ensenyament, Joventut, Acció Exterior, UE i Cooperació i coordinadora de l'intergrup pel Sàhara. Formació i trajectòria personal

Llicenciada en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i estudiant de Ciències Polítiques i de l'Administració per la UOC.
    Ha exercit de periodista en pràctiques a diversos mitjans.
    Va treballar de cap de premsa de la Federació d'ERC de LLeida durant dos anys, i des de fa quatre anys ha estat treballant a l'Oficina de Comunicació del departament de Governació i Relacions Institucionals.

Trajectòria cívica
    És membre d'Òmnium Cultural i col·laboradora de la Plataforma Pro-seleccions Catalanes.
    És sòcia del Barça i secretària de la penya barcelonista Som i Serem de Torregrossa.
    A nivell comarcal, forma part també de l'Ateneu Popular de la Plana d'Urgell. És membre del Club esportiu Patí Torregrossa i integrant del grup Show petit.

Trajectòria política

Militant de les JERC i d'ERC des de la primavera del 2004.
    A les JERC ha estat portaveu de les JERC-POnent entre el 2007 i el 2009 i actualment és la secretària de comunicació de les JERC a nivell nacional.
    És consellera nacional d'Esquerra i membre de l'executiva comarcal d'ERC del Pla d'Urgell.
    L'any 2011 va ser també secretària de comunicació regional d'Esquerra de Lleida.