Cubelles, Casal Josep Mestres

El nostre equip

• Pere Bosch i Cuenca Lloc i data de naixement Banyoles (Pla de l'Estany), 03 de novembre de 1966 Càrrec institucional Diputat al Parlament de Catalunya per la Garrotxa, el Pla de l'Estany i el Ripollès. Membre de les comissions de Benestar, Família i Immigració, Salut, Peticions i Estudi de la Infància. Formació i trajectòria personal

Llicenciat en Història Contemporània per la UAB.
    Ha treballat al diari El Punt, ha col·laborat en el Diccionari del moviment obrer als Països Catalans i és coautor del llibre Història al Pla de l'Estany.

Trajectòria cívica

És membre de la secció d'Història del Centre d'Estudis Comarcals de Banyoles i soci dels Amics dels Museus de Banyoles.

Trajectòria política

Des de molt jove ha treballat en diverses entitats polítiques i culturals de Banyoles (Pla de l'Estany).
    El 1991 va encapçalar la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) a les eleccions municipals, i va ser escollit regidor, càrrec que desenvolupà fins al 1993.
    El desembre del 1998 fou escollit cap de llista d'Esquerra i en les eleccions municipals del 1999 fou proclamat alcalde de Banyoles.
    L'any 2003 va revalidar l'alcaldia de Banyoles per majoria absoluta.

Trajectòria institucional
    Des del 1999 és membre del Comitè Executiu de la Federació de Municipis de Catalunya, de la qual va ser el president de la Comissió de Prevenció i Seguretat. El 2006 esdevé diputat al Parlament de Catalunya.