Cubelles, Casal Josep Mestres

El nostre equip

• Sergi Sabrià i Benito Lloc i data de naixement Palafrugell, 02 de juliol de 1975 Càrrec a Esquerra President del Consell Nacional Càrrec institucional Diputat al Parlament de Catalunya pel Baix Empordà i la Selva. Membre de les comissions d'Afers Institucionals, Empresa i Ocupació i Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. Regidor a l'ajuntament de Palafrugell. Formació i trajectòria personal

Llicenciat en Ciències Polítiques i de l’Administració per la Universitat Pompeu Fabra.
    Tècnic responsable del Programa Catalunya Hoy del Departament de Difusió de la Generalitat (2001-2003).
    Director de l’Institut Català del Suro (2008-2009).
    Secretari General de l'Associació d'Empreses Sureres de Catalunya (2008-2012).

Trajectòria cívica

Patró de la Fundació Josep Pallach (2012).
    Patró de la Fundació Cultura (2012-...).
    Membre de l'ANC (Palafrugell per la Independència).
    Coordinador del Bloc d'Estudiants Independentistes-UPF (1999-2000).

Trajectòria política

Cap de llista d’ERC a Palafrugell, com a independent, a les eleccions locals del 2007 en que es fa el salt de 1 a 4 regidors, un resultat que consolida a les eleccions del 2011.
    Ha estat primer tinent d’Alcalde de Palafrugell (2007-2009) i posteriorment Alcalde (2009-2011).
    Actualment és regidor a Palafrugell. Militant d’ERC des de juny del 2007.
    Trajectòria institucional Cap de Relacions Externes i Internacionals del Departament d’Educació, formant part dels Gabinets dels Consellers Bargalló i Cid (2003-2006) i posteriorment responsable de l’Oficina del Delegat del Govern a Girona (2007-2008)