El Catllar

Totes les notícies

Impuls de la Comissió de Salut Comunitària

Ahir dimecres, totes les entitats i associacions del territori van ser convocades a la presentació de les professionals que configuren la comissió de salut comunitària, que té com a objectiu apropar la salut a les persones a través de projectes de prevenció. El principal objectiu, però, és impulsar les necessitats sanitàries que requereix el territori des d'una visió conjunta. Un visió i perspectiva essencialment formada per aquesta xarxa d'associacions i entitats, gràcies a la qual podrem ser els promotors d'un canvi general a favor del benestar i la salut. Enguany, en aquesta comissió, se sumen als professionals de la medicina, infermeria, treball social i administració una figura de referència en el benestar emocional i la salut comunitària; i una dietista nutricionista.

Aprovació del conveni turístic del Baix Gaià

Aprovem, en Ple ordinari, l'adhesió al conveni d'encàrrec de gestió per al desenvolupament del programa d'ctuacions en l'àmbit en turístic del Baix Gaià. Aquest conveni és conjunt entre els Ajuntaments d'El Catllar, Altafulla, Creixell, La Nou de Gaià, La Pobla de Montornès, Renau, La Riera de Gaià, Roda de Berà, Salomó, Vespella de Gaià, Tarragona i el de Torredembarra. La proposta va ser aprovada amb 10 vots a favor, 3 vots d'ERC, 1 de Junts, 1 d'ECG, 3 del PSC-CP, i 1 de MO1-TE, i 1 abstenció de C's.