Esquerra - Acord pel Masnou

Qui som

Què és l’Acord pel Masnou-ERC?

És la proposta de candidatura que fa ERC a les properes eleccions municipals
L’Acord pel Masnou és també una plataforma àmplia formada pels membres d’ERC i totes aquelles persones que a títol individual hi vulguin participar.
ERC aposta per Acord pel Masnou perquè considera que la millor manera de promoure la participació en un projecte local és a través d’una estructura flexible i àmplia que prioritzi els interessos del Masnou.
ERC actua com a referència d’aquesta candidatura, com a base d’un projecte més ampli que formula una nova proposta pel Masnou.
L’Acord pel Masnou es defineix com una proposta pensada en clau local, sota els paràmetres generals de la reivindicació de la sobirania de Catalunya i el progrés social.

Què proposa l’Acord pel Masnou-ERC?

Acord pel Masnou-ERC és una proposta que pretén un canvi pel Masnou en els propers anys, que li permeti adaptar-se a les noves circumstàncies locals i als canvis de la societat, prioritzant els interessos locals del municipi, apropant la política a la ciutadania. Acord pel Masnou-ERC aposta perquè l’ajuntament exerceixi un nou lideratge dins i fora del nostre municipi que permeti alhora afermar la identitat del nostre poble.

Acord pel Masnou-ERC busca apropar la política local a la ciutadania basant-se en la proximitat, el diàleg i la participació com a valors per construir una nova política local.

Acord pel Masnou-ERC treballarà en la confecció d’un programa basat en els següents eixos:

1. La potenciació de la identitat del nostre municipi, la reivindicació del nostre passat, present i la projecció cap al futur.

2. El desenvolupament d’un model urbà propi i la conservació del nostre patrimoni.

3. La potenciació de l’espai públic i de les diferents centralitats que permetin un desenvolupament del Masnou en tots els àmbits.

4. Aconseguir uns serveis i equipaments de qualitat i la proximitat i millora de l’eficiència de l’administració local.

5. La potenciació del comerç de proximitat i de qualitat i el suport a l’activitat econòmica local.

6. La potenciació del teixit cultural i associatiu i la seva revalorització.

Acord pel Masnou-ERC creu que és necessari un gran acord ciutadà que faci compatible els diferents interessos que conviuen en el municipi: els de la gent gran amb la gent jove, els que treballen al Masnou i els que treballen fora, els emprenedors i els comerciants, els que volen divertir-se i els que volen descansar, els que volem viure i conviure amb seguretat i tenir una via pública en condicions, els masnovins de les entitats i els que volen més ofertes culturals, la gent que treballa en el camp de l’educació, de l’esport, … Els masnovins de tota la vida i els que han escollit el nostre poble per viure.

Imatge