El Prat

Al Prat ja tenim la targeta rosa del transport metropolità als 60 anys

FELICITATS! Felicitats a tota la ciutadania que a partir de setembre compleixi els requisits i que es podrà beneficiar de sol·licitar la targeta rosa del transport metropolità.

Deixeu-nos recordar que va ser el Grup Municipal d’ERC – El Prat qui, en el ple municipal del 7 de febrer del 2018 (https://locals.esquerra.cat/elprat/article/92946/al-prat-volem-la-targeta-rosa-als-60-anys), va demanar a l’equip de govern local format per ICV i PSC, cito textualment de la transcripció de l’acta (PLE 02/07022018/ pàg. 35 de 44): “demanem rebaixar l’edat per poder optar a accedir a les bonificacions que ofereix la targeta rosa als 60 anys.”

Aquest era un compromís del nostre programa electoral quan ens vam presentar a les eleccions municipals del maig del 2015 i, reeditat, en les del maig del 2019. Fins a dia d’avui, hem estat treballant perquè aquesta proposta republicana sortís a la llum i es fes realitat en benefici de la ciutadania del Prat de Llobregat.

També crec que hem de recordar la resposta, en aquell mateix ple, per part de l’equip de govern i torno a citar textualment de la transcripció de l’acta (PLE 02/07022018/ pàg. 41 de 44):: “....nosaltres pensem que no és prioritari, òbviament no és un tema econòmic, no et diré això perquè no ho és, no és un tema prioritari.”

Podríem entendre que les nostres prioritats no coincideixin amb les de l’equip de govern local, però el que no ens va agradar va ser  la manera d’acabar el debat per part de l’equip de govern local: “....., uns (ajuntaments) ho fan als 64, altres als 63, altres als 62, una mena de mercadet en el qual nosaltres políticament pensem que no hem d’entrar.”

Ens reiterem en les FELICITACIONS! Pròpies, per totes aquelles entitats que han seguit lluitant per aconseguir-ho i, sobretot, perquè l’equip de govern local de l’Ajuntament del Prat de Llobregat a obert els ulls i, tres anys més tard això sí, ens ha donat la raó.