El Prat

Esquerra Republicana rebutja la manca de diàleg del govern local per la diada de Sant Jordi.

- Per millorar, cal escoltar!

Esquerra Republicana del Prat de Llobregat rebutja el procediment que ha seguit l’equip de govern de la ciutat en relació al canvi d’ubicació de la celebració de Sant Jordi d’enguany. Una decisió d’aquest tipus, argumenten, no es pot prendre sense ni tan sols haver dialogat amb els principals afectats del canvi, en aquest cas els veïns i els i les comerciants dels carrers Ferran Puig i Frederic Soler i la Plaça de la Vila.

Davant la disconformitat sobre com l’equip de govern local ha gestionat aquest canvi, Esquerra Republicana del Prat ha decidit no ocupar l’espai que l’equip de govern li havia reservat al Fondo d’en Peixo. De fet, el partit havia demanat poder fer la parada en una ubicació diferent, sol·licitud que no ha estat resposta pel consistori en cap moment.

Segons declaracions de Jordi Ibern, regidor i portaveu d’ERC a l’Ajuntament, “Per coherència, creiem que el més adient és no participar de la diada organitzada unilateralment per l’equip de Govern. Volem deixar clara la nostra disconformitat amb com s’han gestionat les coses. Per governar, cal parlar i dialogar, i no decidir unilateralment sense consensuar amb els principals afectats. En aquest cas, els i les comerciants de la Plaça de la Vila i els Carrers Ferran Puig i Frederic Soler i els veïns del Nucli Antic en general.”

En comptes d’ocupar l’espai del Fondo d’en Peixo, Esquerra Republicana obrirà la seva seu durant el matí del 23 d’abril i els regidors de la formació aniran a parlar amb els i les comercials i veïnes afectades per la decisió unilateral del govern municipal al llarg de la diada.