El Prat

Esquerra Republicana escull Jordi Ibern com a candidat a l’alcaldia del Prat de Llobregat

• Jordi Ibern en el seu discurs de presentació de candidatura per ser escollit cap de llista a les municipals del 2023
  • Un moment de l'assemblea de tria de candidat d'ERC El Prat a les municipals del 2023
El dijous 02 de juny a la tarda, reunits al Centre Cívic Palmira Domènech, els i les militants d’Esquerra Republicana al nostre municipi, juntament amb tothom que s’hagi registrat com a amic i simpatitzant d’ERC, han votat mitjançant primàries obertes al proper cap de llista d’Esquerra Republicana a la ciutat. En aquest sentit, han escollit a en Jordi Ibern i Tortosa per tornar a encapçalar una candidatura republicana i de progrés al Prat.

Durant la presentació de la candidatura Ibern ha posat de relleu l’experiència adquirida durant els darrers anys i tota la feina feta fins ara des de l’oposició. “Una llarga i constant feina de formiga feta des de l’ombra”, ha afirmat, com l’assoliment de la targeta rosa de transport públic a les persones de 60 anys, la millora gradual de l’enllumenat públic, el desenvolupament de diverses mesures en favor d’una ciutat més sostenible i, sobretot, el trasllat de queixes i demandes dels veïns i veïnes al Ple municipal. Ser l’altaveu de la gent, en  definitiva. Alhora, ha emfatitzat la necessitat de d’esdevenir encara més útils i decisius a la ciutat, per tal de transformar-la i que esdevingui un lloc just i igualitari durant els propers anys. Ibern es proposa, diu, ser decisiu i útil, governant la ciutat des de la proximitat.