El Prat

ALEGRIA, ÉS FESTA MAJOR

Article d'opinió a la revista municipal EL PRAT

Hem començat amb força la feina de representació de tota la ciutadania i, en aquest poc temps, estem treballant per esbrinar si ha pogut haver-hi una cessió de parada al mercat municipal amb càrregues econòmiques endarrerides, hem demanat explicacions al responsable del govern municipal del perquè, després de sis mesos d’una comunicació de risc laboral per part dels treballadors de l’ajuntament, encara no s’ha donat resposta d’incidència rebuda i termini de resolució, hem comentat amb el departament de cultura la lentitud per solucionar les precàries condicions en què les entitats de cultura popular que formen la Federació “El Nus”estan mentre es manté el pagament mensual de 1500 euros per un nou local on no poden accedir i també hem ofert treballar per obrir l’organització de les properes Festes Majors a una Comissió de Festes Populars amb representants de la societat civil i entitats, on l’Ajuntament participi sent l'enllaç entre ambdós.

Desitjar-vos a tots que gaudiu d’una bona Festa Major 2015 amb seny i civisme, com sempre, però reclamar-vos un punt d’atenció: el #27S. No us oblideu que el diumenge estem cridats a exercir el nostre dret a decidir per escollir en nou Parlament de Catalunya. Un Parlament que, si hi ha una clara majoria, ens pot dur a crear un nou país on tots i totes participarem a fer-lo per a tothom i més just, econòmica i socialment.