El Prat

SORPRESES ET DONA LA VIDA

Article d'opinió a la revista municipal EL PRAT

La diversitat sembla que molesta a l’equip de govern municipal i “practicant polítiques d’esquerres” aquest setembre han plantejat una sèrie de restriccions i algunes les han aplicat:

1/ Canvi de protocol limitant la presència dels portaveus dels grups municipals al costat de l’Alcalde en actes públics (massa gent per sortir a la foto suposo).

2/ Intent de restringir les mocions i no elevar-les com a tals si no guanyen per majoria absoluta, així els partits de govern eviten el debat intern a les seves files. Aquesta mesura, temporalment, vam aconseguir aturar-la.

3/ I per últim, en aquest passat ple d’octubre, quan es tenia que votar la moció de suport al President Mas, a la Consellera Rigau i a la Vicepresidenta Ortega per haver tret les urnes al carrer el passat #9N2014, resulta que el punt de la discòrdia per ICV-EUiA i per Se Puede és precisament el que fa referència al dret a decidir que us cito textualment “2.-Reiterar el compromís de l’Ajuntament del Prat de Llobregat amb el dret democràtic del Poble de Catalunya a decidir lliurement el seu futur polític” Doncs sí, ICV-EUiA i Se Puede van votar en contra de la moció, en contra del dret a decidir.

Aleshores, què feia l’Alcalde a l’acte de Pallejà el passat 28 de març del 2014 de la Taula pel Dret a Decidir del Baix Llobregat? Quin document va entregar al President Mas al Palau de la Generalitat quan 920 ajuntaments donaven tot el seu suport al #9N2014?

Demanem coherència i un posicionament que sigui ferm, clar i català!