El Prat

NO CAL INFORMAR

Article d'opinió a la revista municipal EL PRAT

Aquesta va ser la resposta de l’alcalde, en Lluís Tejedor, quan li vam reclamar que s’havien de publicitar els acords presos als Plens Municipals.

Aquest passat Ple Municipal es va constituir la Taula Local per l’Habitatge i per comprovar si només eren gestos o bona voluntat vam preguntar quines passes s’havien fet amb els acords que es van prendre el passat mes de setembre del 2015 referents a l’índex de referència bancaria de l’IRPH.
Sabíeu que l’Ajuntament us ha de facilitar assessorament i suport sigui a traves de mediació o de les accions legals que vulgueu emprendre si esteu afectats per una hipoteca referenciada a l’IRPH?

En el Ple Municipal de novembre del 2015 s’aprova un acord per fer un Pla de Formació Local contra l’homofòbia dirigit al personal que treballa aquest tema i a les entitats LGBTI. Sense tenir noticies d’aquest Pla Local, al febrer del 2016, arribem a un acord per avançar en l’elaboració del Pla d’actuació Local LGBTI. Quan s’acabarà i començarà la seva aplicació?

Sabíeu que enguany s’ha aprovat la creació dels Consells Municipals de Sanitat Pública  i de Cultura, però tenim Consells com el de Joventut que no funcionen des de l’any 2013 i encara ens demanen representant?

Des d’ERC-El Prat, demanem que els acords es publicitin per informar a la ciutadania des d’aquest mitjà que teniu a les mans i que busquem l’efectivitat del debat professional en els Consells Municipals i procurar que els representants polítics siguem uns simples oients.