El Vendrell

Nota de premsa per la manifestació del proper 18 d'agost del 2020

El Vendrell és una vila que certament té mancances, com totes, on certament hi han problemes, com totes, on es poden fer millor les coses, però és una gran vila per viure-hi. Cultura pels quatre costats, platges, natura, i sobre tot, vendrellencs i vendrellenques que la fan rica en la seva diversitat i en la seva gent.
Ja vam demanar en el seu dia que s'escatissin els culpables de la violència i robatoris que hi van haver, que es regulés la plantilla de la Policía local, i que es regularitzessin i es posessin al dia tots els sous i pagaments dels agents.
Volem mostrar el nostre suport i plena confiança en tots els professionals que conformen el cos policial.
Tanmateix, volem fer èmfasi en la riquesa de la diversitat cultural de la nostra vila, que com la resta del país, és un enclau de creuament de cultures i civilitzacions des de l'antiguitat. La confluència de cultures ha suposat, suposa i seguirà suposant, un gran enriquiment per la nostra vila i el nostre país.
És per això que ERC sempre s'ha enfrontat i ha combatut el feixisme des de les institucions i des del carrer sempre que ha calgut. És per això que aquest dimarts 18 d'agost ens sumem a la convocatòria de concentració contra la manifestació feixista convocada per Som Identitaris i Josep Anglada.
Al feixisme se'l combat a les institucions i al carrer!