Esplugues de Llobregat

Esquerra Republicana visita l'Hospital Sant Joan de Déu

L’Hospital de Sant Joan de Déu va rebre la visita dels regidors del Grup Municipal Republicà, que en aquesta ocasió estaven acompanyats pel diputat del Parlament de Catalunya, Jordi Albert Caballero, i per l’exregidora del grup i pediatra jubilada, Herminia Villena.

La visita, que va tenir lloc el passat dilluns 28 de febrer, va començar amb una reunió amb el gerent de l’hospital, el senyor Manel del Castillo, el qual va exposar tots els nous projectes del centre, com ara la recentment inaugurada ‘Casa de Sofia’ o el Cancer Center.

Per altra banda, els electes republicans van preguntar per la situació laboral de les infermeres, que fa temps que reclamen més drets i que pengen cartells a l’edifici, ben visibles per tothom qui hi arriba. Així mateix, també es van interessar per les conseqüències derivades de la pandèmia, com ara l’augment de problemes relacionats amb la salut mental, que preocupen molt el partit republicà.

Finalment, el Sr. del Castillo va acompanyar els visitants a veure l’evolució de les obres del nou edifici del Cancer Center, les quals ja estan en un estat molt avançat i la inauguració del qual està prevista per d’aquí a pocs mesos.

Podeu veure aquí un petit vídeo de la visita:

• Esquerra Republicana visita l'Hospital Sant Joan de Déu