Esplugues de Llobregat

Esquerra Republicana d’Esplugues presenta Roger Martínez com a candidat a les eleccions municipals

municipals
Esquerra Republicana d’Esplugues presenta Roger Martínez com alcaldable

Roger Martínez: «Ja són 43 anys del mateix govern a la nostra ciutat, i és hora de fer una sacsejada, de governar d’una altra manera»

Esquerra Republicana d’Esplugues presentava aquest dissabte el seu candidat a l’alcaldia a la Plaça Blas Infante de Can Vidalet. L'acte va ser presentat pel veí i militant d’ERC, Daniel López, i a part d’en Roger Martínez, hi van intervenir Najat Driouech, primera Diputada musulmana del Parlament de Catalunya, Carme Porta, primera diputada d'ERC al parlament de Catalunya, i Herminia Villena, ex-regidora i pediatra jubilada al CAP Can Vidalet.

Durant la seva intervenció en l'acte Martínez va repassar diferents problemàtiques amb les quals es troben els veïns dels diferents barris i va expressar que per Esquerra Republicana “si a Can Vidalet hi fa falta una piscina, a Esplugues hi falta una piscina”, “si a Finestrelles els busos no donen el servei que cal, Esplugues no té el servei de bus que cal”, “si a La Plana no tenim un mercat com cal, a Esplugues no tenim uns mercats com cal”, entre d’altres.

El candidat va deixar clar que es presenta perquè està convençut que Esplugues es pot governar d’una altra manera i “està arribant el dia que això serà possible”.  Va recalcar que ja fa 43 anys que el PSC governa a la ciutat i que “és hora de fer una sacsejada, de governar d’una altra manera, que entri aire fresc. Venen temps difícils i, a èpoques noves, formes de governar noves. Avui comença el canvi”.

Per concloure l’acte, les Joventuts d’Esquerra Republicana d’Esplugues van organitzar un vermut musical.