Esplugues de Llobregat

La consellera Carme Capdevila destaca el pas endavant que s’ha fet a Catalunya en la prevenció i la detecció precoç de la violència masclista

La nova Xarxa de Serveis d’informació i atenció a les dones dels ens locals ha atès enguany més de 43.000 dones, un 16% de les quals ha formulat consultes sobre violència masclista

La consellera d’Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila, ha reiterat el compromís de tot el Govern de la Generalitat per avançar en el suport a les dones que es troben en situació de violència masclista i seguir treballant conjuntament amb totes les administracions i la societat civil per millorar els mecanismes de prevenció i detecció precoç.

La consellera ha fet aquestes declaracions en el marc de l’acte institucional contra la violència masclista que ha tingut lloc aquest migdia a la plaça Sant Jaume de Barcelona. A l’acte hi ha assistit el vicepresident del Govern, Josep-Lluís Carod-Rovira, el president del Parlament, Ernest Benach, i l’alcalde de Barcelona, Jordi Hereu. També hi han participat el conseller d’Interior, Joan Saura; la consellera de Treball, Mar Serna; el conseller de Medi Ambient, Francesc Baltasar; la delegada del Govern a Barcelona, Carme San Miguel; i la presidenta de l’Institut Català de les Dones, Marta Selva, juntament amb representants dels grups parlamentaris, la Diputació de Barcelona i el món municipal.

Cliqueu aqui per llegir la noticia sencera