Esplugues de Llobregat

Figueras: “A Can Vidalet s'ha fet una evolució positiva pel que fa a urbanisme però les citats no només són els edificis i els carrers sinó les persones i fa falta una inversió evident en polítiques socials”

El candidat d'ERC + Reagrupament + Gent per Esplugues, Jordi Figueras, ha presentat avui a les propostes programàtiques en matèria de cohesió social.

Al barri de Can Vidalet on hi ha un dels indexs d'atur més alts del municipi i,alhora, un dels percentatges més alts de persones d'altres nacionalitats (20%), ERC + Reagrupament + Gent per Esplugues ha volgut evidenciar les mancances en polítiques de cohesió social al barri i a Esplugues. Figueras estava acompanyat d'altres membres de la candidatura i de la xarxa social de Can Vidalet.

Figueras ha resaltat “la necessitat de donar suport a les xarxes socials que fan possible que el dia a dia de moltes persones sigui possible i que cal reconèixer, des de l'Ajuntament, aquest treball majoritàriament voluntari i d'una alta qualitat i dedicació”

El candidat d' ERC + Reagrupament + Gent per Esplugues ha volgut recordar que el gran salt cap a l'Estat Català del Benestar el va fer ERC al Govern d ella Generalitat amb la universalització dels Serveis Socials i que cal seguir apostant fort en aquesta línia. Segons Figueras “l'Ajuntament d'Esplugues no ha fet bé els deures i cal més complicitat amb la ciutadania alhora de planificar les polítiques socials i, també, deixar de banda actes i activitats que llueixen molt i aporten poc, cal fer polítiques de cohesió reals i no d'aparador”

Les propostes programàtiques d' ERC + Reagrupament + Gent per Esplugues en matèria de cohesió social