Esplugues de Llobregat

El nostre equip

• Joan Carles Sillero
    Joan Carles Sillero Regidor Sóc veí del Gall, militant d'Esquerra Republicana i de formació, economista. Durant la vida m'he dedicat a diverses feines del sector terciari en locals propis, ferreteries, pastisseries, forns de pa i actualment també sóc professor col.laborador a la UOC.
    Vaig tenir la vida normal d'un noi de barri humil del Baix Llobregat, fill d'immigrants dels anys 70. Vaig fer l'EGB, l'FP i la mili. Em vaig dedicar a l'esport i, quan l'esport va deixar d'omplir-me, em va picar la curiositat estudiar. I vaig estudiar molt! Vaig fer Ciències Empresarials, Administració i Direcció d'Empreses, una pila de cursos d'especialització i un Màster d'anàlisi d'entorns econòmics. Finalment vaig acabar de professor col·laborador a la Universitat Oberta de Catalunya i faig castells a la colla d'Esplugues.

En el meu temps lliure m'agrada gaudir de la meva filla, estar a casa amb la família, cuinar, l'esport, el karate, la natació, fer castells i gaudir de la colla i aprendre coses noves.