Esplugues de Llobregat

El nostre equip

• Roger Martínez i Dias
    Roger Martínez i Dias Portaveu del Grup Municipal Republicà d'Esplugues Roger Martínez i Dias (1975) és regidor d'Esquerra Republicana a l'Ajuntament d'Esplugues des del juny de 2021, arran de la renúncia de la doctora Herminia Villena per motius personals.

Es va presentar de número 5 de la llista republicana a les eleccions del maig de 2019 i és el vintitresè regidor que el partit republicà ha tingut al consistori espluguí des de 1931 fins a l'actualitat. És professor de secundària i ha treballat en moltes feines al llarg de la vida, tot i que des de fa 16 anys es dedica a l'ensenyament de la llengua i la literatura catalanes a secundària. És soci d'Òmnium i del CF Can Vidalet. Va néixer l'any 1975, va créixer a Esplugues i va estudiar a l'Isabel de Villena, on fins ara ha fet de professor, i va jugar molts anys a l'Hoquei Club Esplugues. Roger Martínez és casat, té dos fills i viu al barri de la Plana.

Al juny de 2022 és elegit candidat d'ERC Esplugues a les eleccions municipals de 2023 i al setembre del mateix any és nomenat portaveu del Grup Municipal Republicà a l'Ajuntament.

Aquí en Roger es presenta breument: