Federació de Girona

La candidata per Girona ha visitat aquest cap de setmana la Fira del Cistell de Salt i la de la Carbassa a Esponellà

• Capdevila a la Fira del Cistell de Salt
  • Capdevila a la Fira de la Carbassa d'Esponellà

La cap de llista d'Esquerra Republicana per Girona a les eleccions al Parlament de Catalunya, Carme Capdevila, ha visitat aquest cap de setmana la Fira del Cistell de Salt, acompanyada del regidor Joan Boada i membres de la Secció Local d'Esquerra de Salt.

Capdevila ha remarcat que el sector de l'artesania al nostre país té dues virtuts: és una eina de suport a l'economia i l'ocupació i és a més un element identificador del país. "No es pot de cap de les maneres menysvalorar la seva importància, i per aquest motiu, hem de reivindicar-lo i preservar-lo garantint la seva continuïtat".

Capdevila ha explicat que Esquerra proposa obrir nous canals de venda per als artesans i desenvolupar i contribuir a modernitzar el sector, reivindicar la identitat d'alguns oficis ancestrals i uns productes únics, impulsar l'artesania pròpia de certes zones, incorporant un disseny contemporani a les tècniques artesanes tradicionals, així com buscar, definir i catalogar els oficis amb denominació d'origen catalana, preservant-los i ajundant-los a innovar.

Aquest diumenge, Capdevila també ha visitat la Fira de la Carbassa d'Esponellà.