Federació de Lleida

La Federació Regional de Lleida d’Esquerra Republicana fa una crida a l’independentisme per acompanyar Miquel Serra als Jutjats de Lleida el proper 22 de juny

L’exalcalde d’Alcarràs està citat dimarts al matí als jutjats de Lleida acusat d’un presumpte delicte de desobediència per permetre la celebració del referèndum de l'1 d'octubre.

La Federació de Lleida d’Esquerra Republicana de Catalunya fa una crida a tothom que s’hi vulgui sumar a acompanyar a l’exalcalde d’Alcarràs, Miquel Serra, als jutjats de Lleida el proper dimarts 22 de juny, a les 9 del matí, hora en que es durà a terme la vista per un presumpte delicte de desobediència per haver permès la celebració del referèndum de l'1 d'octubre de 2017 al seu municipi.

Serra ja va ser citat a declarar per aquesta causa el passat 23 de gener de 2019 i es va negar a fer-ho a l’entendre que no ha comès cap delicte i lamentar aquesta persecució que està patint tan qui va ser edil d’Alcarràs, com la resta d’alcaldes i alcaldesses citats a declarar pel referèndum de l’1 d’octubre de 2017, ja que la considera una forma més de repressió de l’estat per tal d’intentar aturar l’independentisme.

Per tant, la Federació Regional de Lleida d’Esquerra Republicana de Catalunya convoca a tothom que vulgui mostrar el seu suport a l’exalcalde i company Miquel Serra, i als mitjans de comunicació a acompanyar-lo als Jutjats de Lleida el proper dimarts 22 de juny.