Federació de Lleida

L’Oficina Parlamentària Itinerant d’Esquerra Republicana de Catalunya es reuneix amb Pimec Lleida per tractar les preocupacions del sector

El diputat al Parlament, Engelbert Montalà; la diputada al Congrés, Inés Granollers i la portaveu adjunta al Senat, Sara Bailac es van reunir amb Pimec Lleida amb l’objectiu de conèixer les principals preocupacions de les petites i mitjanes empreses de Ponent per traslladar-les a les cambres legislatives on Esquerra Republicana hi és present.

Per part de Pimec Lleida, el president Xavier Caufapé i altres representants de l’organització empresarial, van traslladar als representants d’Esquerra Republicana de Catalunya les principals dificultats que es troben actualment els petits i mitjans empresaris. Un d’ells és l’excessiva burocràcia amb la que es troben a l’hora de tractar amb les diferents administracions i les dificultats de les empreses per accedir a la contractació pública. Per altra banda, han expressat la seva preocupació per la manca de relleu generacional dins el sector agroalimentari i la nova reforma laboral en la qual no s’ha tingut en compte els interessos i les necessitats de les pimes.

El diputat Montalà, membre de la Comissió d’Empresa i Treball del Parlament, es va comprometre a 'obrir una interlocució directa amb Pimec Lleida i elevar a les diferents cambres parlamentàries les problemàtiques amb les que es troben per posar-hi solució'.

• Montalà valora la reunió amb PIMEC Lleida