Federació de Lleida

Jordi Castany: ‘Vull ser alcalde d’Alcarràs perquè no hi ha res més bonic, emocionant, intens i que et faci sentir més orgullós que treballar pel teu poble, pel poble que estimes’

El conseller d'Interior, Joan Ignasi Elena, s’ha mostrat convençut de què el candidat d’Esquerra Republicana de Catalunya és l’alcalde que la capital del Baix Segrià és mereix i la persona que necessita per sortir de l’ostracisme d’aquesta darrera legislatura

Joan Ignasi Elena, conseller d’Interior del Govern de la Generalitat de Catalunya; Santi Pelegrí, portaveu del Grup Municipal d’Esquerra Republicana, Marta Morreres, regidora de l’Ajuntament d’Alcarràs, Jordina Freixanet,  diputada al Parlament de Catalunya i Gemma Massana, presidenta comarcal al Segrià, han acompanyat, aquest vespre a Jordi Castany en la seva presentació com a candidat a l’alcaldia d’Alcarràs a les properes eleccions municipals del 2023.

Castany, que va ser elegit candidat en una assemblea local dels republicans el passat 21 de juliol, ha agraït als seus companys i companyes ‘la confiança dipositada en mi de cara a unes eleccions tan transcendentals com les Municipals de 2023’, alhora que s’ha mostrat contundent a l’afirmar que ‘vull ser alcalde perquè no hi ha res més bonic, emocionant, intens i que et faci sentir més orgullós que treballar pel teu poble, pel poble que estimes’

En aquest sentit el candidat alcarrassí ha destacat com a valors fonamentals de la seva candidatura ‘els quatre valors que també ens demanen als bombers: el compromís, la professionalitat, l’exemplaritat i el respecte’. ‘Jo sóc de promeses curtes i només us puc prometre tres coses: treball, treball i treball. Treballar per Alcarràs, per tots vosaltres i fer un Alcarràs per la gent’, ha conclòs.

El conseller Elena, per la seva part, ha destacat diverses característiques que fan a Castany ‘un excel·lent candidat a qui tenia moltes ganes d’acompanyar avui’, ha afirmat que el país necessita alcaldes com l’alcarrassí i que ‘estaré molt feliç de que a Alcarrràs tingueu la sort de tenir un alcalde com en Jordi Castany que, a part de ser un molt bon comandament del cos de bombers, és l’alcalde que aquest poble és mereix. Ajudeu-lo a ser-ho i ajudeu a Alcarràs a sortir de l’ostracisme d’aquesta darrera legislatura’.

Els actuals regidors Santi Pelegrí i Marta Morrerestambé han volgut ser taxatius a l’afirmar que ‘el Jordi Castany és el millor candidat a l’alcaldia; és l’únic candidat capacitat per reconduir el nostre poble a que torni a emprendre un rumb cap a un Alcarràs referent, emprenedor, integrador, capdavanter, compromès, sostenible, feminista i republicà. Ha de ser i serà el proper alcalde d’Alcarràs’.

Finalment la presidenta comarcal del Segrià, Gemma Massana i la diputada al Parlament Jordina Freixanet també han estat contundents a l’afirmar que ‘un govern republicà a Alcarràs és necessari, perquè després de Lleida és el municipi amb més habitants del Segrià i el projecte de la Lleida republicana que van iniciar el 2019 necessita que els municipos del seu entorn l’acompanyin a través de la governança republicana’.