Federació de Lleida

Jordina Freixanet, Sandra Castro i Mariama Sall refermen el seu compromís amb el projecte d'Esquerra Republicana de Catalunya a Lleida fent-se militants

Pifarré, Castro, Freixanet, Sall i Bergés, aquest matí a la seu d'Esquerra Republicana de Catalunya a Lleida
Les tinents d'alcaldia i la regidora de la Paeria de Lleida es mostren convençudes que ‘és el millor moment per al país i per a la ciutat de Lleida, a les portes d’unes eleccions municipals que han d’albirar un projecte de futur i renovar la il·lusió, la motivació i el projecte col·lectiu’

Les tinents d’alcaldia Jordina Freixanet, Sandra Castro i la regidora de la Paeria de Lleida Mariama Sall s’han fet militants d’Esquerra Republicana de Catalunya, avalades per la delegada del Govern de la Generalitat a Lleida, Montse Bergés i la tinenta d’alcalde Montse Pifarré.

Amb aquesta afiliació al partit d’Esquerra Republicana de Catalunya, les tinents d’alcalde Freixanet i Castro i la regidora Sall refermen el seu compromís amb el partit i amb el projecte de la formació a la ciutat de Lleida.

Jordina Freixanet ha posat èmfasi en el projecte de futur, declarant que ‘esperem ser útils al projecte de totes i contribuir, en la mesura de les nostres capacitats, a fer-lo més gran’.

Amb aquest gest les tinents d’alcalde i la regidora sumen esforços, convençudes que ‘és el millor moment per al país i per a Lleida, a les portes d’unes eleccions municipals que han d’albirar un projecte de futur i renovar la il·lusió, la motivació i el projecte col·lectiu’, ha declarat la tinenta Jordina Freixanet, una opinió que és compartida entre les dues tinentes d’alcalde i la regidora Mariama Sall. ‘Aquests tres anys i escaig hem fet molta feina, però encara ens en queda molta per fer i tenim el ple convenciment que el canvi ha de continuar per a fer realitat grans projectes per a la ciutat de Lleida’.

Les tinentes Jordina Freixanet i Sandra Castro i la regidora Mariama Sall esperen ser útils al projecte, destacant el compromís amb els valors republicans, l’honestedat, la transparència i la mirada cap al futur. ‘El nostre objectiu és treballar per construir una Lleida referent, tot impulsant la igualtat d'oportunitats en l'educació i el Pacte Local per a la Prevenció de la Segregació Escolar, contribuint a fer de Lleida una ciutat inclusiva i de drets per a totes les persones, incorporant la transformació feminista en totes les polítiques públiques, i apostant per la industrialització, l’economia local i el comerç de proximitat’, han afirmat.

Freixanet, Castro i Sall han fet aquest pas coincidint amb la setmana que se celebra, també, el 29è Congrés Nacional d’Esquerra Republicana a la ciutat de Lleida, aquest dissabte 28 de gener, al Pavelló 4 de Fira de Lleida.