Federació de Lleida

Oficina Parlamentària Itinerant

Amb l’inici de la nova legislatura al Parlament de Catalunya i amb totes les comissions legislatives formades, des de la Federació Regional de Lleida d’Esquerra Republicana de Catalunya s’impulsa l’Oficina Parlamentària Itinerant. Una oficina que neix amb la intenció d’apropar els nostres representants al territori per tal de realitzar una atenció personalitzada, abordar les qüestions d’interès locals o comarcals i traslladar-les a les diferents cambres legislatives.

Tot i que la intenció és que aquest suport per part dels nostres i les nostres càrrecs i representants sigui de manera presencial, també es podrà optar per fer reunions telemàtiques, segons les restriccions vigents en cada moment a causa de la pandèmia provocada pel Covid-19. Així doncs, i sempre que sigui possible, els nostres diputats, diputades, senadora i senadors s’aniran desplaçant per les diferents comarques per tal d’obtenir informació de primerísima mà i fer que aquestes visites siguin d’utilitat pel futur del nostre territori.

L’Oficina Parlamentària Itinerant d’Esquerra Republicana de Catalunya la composen les diputades i diputats al Parlament de Catalunya, Marta Vilalta, Meritxell Serret, Jordina Freixanet, Antoni Flores i Engelbert Montalà; els del Congrés dels Diputats, Xavier Eritja i Inés Granollers; la senadora Sara Bailac i els senadors Miquel Caminal i Xavier Castellana.

Les visites o bé reunions telemàtiques es podran agendar amb cita prèvia posant-se en contacte amb la Federació Regional de Lleida, a l’adreça de correu electrònic [email protected] o als telèfons 674 901 535 i 973 278 343.