Gavà

Ja ha sortit l’Eramprunyà de gener

El número 212 (gener de 2022) de L'Eramprunyà, la publicació mensual que edita ERC-Gavà, ja ha sortit al carrer.

Hi destaquen les següents informacions:

ERC vota en contra del pressupost municipal del 2022. Davant uns pressupostos que consagren un model de ciutat subordinat a l’especulació urbanística, la destrucció de l’entorn, despeses exorbitants en propaganda i estudis i un irrisori 1% en cultura, ERC-Gavà només podia votar-hi en contra Miquel Rosselló, portaveu del grup municipal d’ERC-Gavà, exposa el posicionament d’ERC-Gavà.

El Ple Municipal defensa el model d’immersió lingüística. Enel passat Ple Municipal, els grups d’ERC, Junts, Podemos i PSC van presentar una declaració en defensa del model d’immersió i de l’escola catalana davant els atacs d’aquells que només volen segregar la nostra societat per partidisme.

ERC pregunta pels serveis socials municipals, davant actuacions exclusivament policials en casos de persones sense llar, ERC va interpel·lar al govern municipal sobre els serveis socials   Eveli Villuendas, president d’ERC-Gavà, exposa com els serveis socials són una mancança evident a Gavà.

L’habitatge assequible, la necessitat real de Gavà, en aquest número exposem quina és la problemàtica real de l’habitatge, més enllà de l’excusa per fer pisos. Alícia Carmona, del jovent Republicà, exposa com aquesta problemàtica incideix en els joves.

La Generalitat invertirà 10,9M € a Gavà, sent especialment rellevant la inversió en la construcció del 3r CAP, necessitat que el PSC ha instrumentalitzat per defensar els seus plans urbanístics. Andreu Pérez, regidor d’ERC-Gavà, exposa quines eren les opcions per ubicar aquest 3r CAP.

El Museu i les Mines, en procés de degradació; aquests dos equipaments emblemàtics i referents culturals, pateixen una manca d’inversió crònica que en fa perillar la continuïtat. A més, han romàs tancats més d’un anys des del desconfinament el juny de 2020.

La crònica d’activitats esportives i culturals. Destaquem: exposicions de fotografia a la cafeteria Carmeta’s i la crònica de la presentació del nou llibre de Josep Campmany.

Podeu llegir el pdf de la revista aquí.

Gràcies per la vostra atenció.