Gavà

Ja ha sortit l’Eramprunyà de maig

El número 216 (maig de 2022) de L'Eramprunyà, la publicació mensual que edita ERC-Gavà, ja ha sortit al carrer.

Hi destaquen les següents informacions:

Miquel Roselló cap de llista d’ERC per les properes municipals, El passat 2 d’abril, l’assemblea de la secció local d’ERC va escollir per unanimitat el Miquel Roselló, actualment portaveu del Grup Municipal a l’ajuntament, com a cap de llista per les pròximes eleccions municipals del 2023 i el 6 d’abril es va fer la seva presentació com a candidat. Marta Jiménez, portaveu adjunta del grup municipal d’ERC, ens exposa per què el Miquel és un bon candidat.

Visita d’Oriol Junqueras a Gavà. Previ a l’acte de presentació del Miquel, ell i l’Oriol Junqueras, amb altres militants de la secció local,van fer una passejada per l’Illa, on es van trobar amb diverses entitats.

ERC demana protegir el patrimoni artístic local. La plaça de Francesc Macià compta des de l’any 1995 amb un mural de trencadís i bronze fet per l’artista local Antonio Hervás Amezcua. Des de fa uns anys, aquest mural està sent objecte d’actes de vandalisme que han fet que, malgrat una primera actuació per reparar-lo el 2017, actualment faltin 8 de les 12 peces de bronze originals. Mireia Villuendas, regidora d’ERC-Gavà, destaca que l’ajuntament té la obligació de cuidar del patrimoni públic.

Entrevista al Miquel Roselló, candidat a l’Alcaldia per ERC; que ens explicarà quines raons el van portar a implicar-se en política i que es pot fer de d’aquest espai per millorar la vida de les persones.

Ens ha deixat el Jordi Parera. El passat 5 de maig va morir el company i amic Jordi Parera. Militant de la secció local d’ERC des del 2011, va ser membre de l’executiva d’ERC-Gavà, on s’encarregava de les finances, fins a l’any passat.

La crònica d’activitats esportives i culturals. Destaquem que s’ha tornat a celebrar Sant Jordi, on ERC hi ha tornat a ser present i el gran èxit de la Fira d’Espàrrecs. Eveli Villuendas, president d’ERC-Gavà, fa una reflexió sobre el fet que partits polítics es sumin de manera reiterada al populisme fàcil de l’antipolítica.

Podeu llegir el pdf de la revista aquí.

Gràcies per la vostra atenció.