Gavà

Ja ha sortit l’Eramprunyà de juny

El número 217 (juny de 2022) de L'Eramprunyà, la publicació mensual que edita ERC-Gavà, ja ha sortit al carrer.

Hi destaquen les següents informacions:

ERC-Gavà organitza per primera vegada l’Oficina Parlamentària, on entitats i particulars van poder exposar alguns temes per resoldre al diputat al parlament, Jordi Albert i al diputat provincial a la DIBA, Josep Ramon Mut.. Miquel Roselló, portaveu del grup municipal d’ERC, explica perquè cal acostar les institucions i posar-les al servei de la ciutadania.

Homenatge a Josep Campmany durant la Festa Republicana. Durant la ja tradicional troba de la federació d’ERC del Baix Llobregat i l’Hospitalet se li va fer un homenatge per haver rebut el premi Recercat i per la seva trajectòria al partit.

ERC demana més transparència en la gestió de l’abocador. En el Ple de maig es va demanar la pàgina web de l’Ajuntament tingués una secció per informar sobre l’evolució del procés per segellar l’abocador de la vall de Joan, així com també que es tingués accés a dades actualitzades sobre les incidències. El PSC s’hi va negar..Eveli Villuendas, president d’ERC-Gavà, exposa que l’Abocador és una herència enverinada pels propers 50 anys i que les administracions promouen el silenci sobre aquest tema.

Entrevista al Leopold Estapé, expert en història LGBTI, activista i voluntari en temes de Gent Gran, que ens explicarà quina ha estat l’evolució de les reivindicacions LGTBI i la situació actual.

Èxit de l’acte El gènere en el diagnòstic i tractament de malalties, xerrada-debat dirigit per Mònica Morros. Mireia Villuendas, secretària de feminismes i regidora d’ERC-Gava,  ens exposa com les malalties de les dones estan infradiagnosticades amb el perill que suposa per a la seva salut.

La crònica d’activitats esportives i culturals. Destaquem que Josep Campmany ha rebut el premi Recercat 2022 i el gran èxit del cineclub amb la pel·lícula Alcarràs.

Podeu llegir el pdf de la revista aquí.

Gràcies per la vostra atenció.