Gavà

Diputats i regidors d'Esquerra analitzen amb la Junta de Personal del centre el pla d'inversions

• Els diputats i regidors d'ERC, amb la Junta de Personal de l'Hospital de Viladecans.
Una representació de diputats i regidors d’ERC ha analitzat aquest dimecres amb la Junta de Personal de l’Hospital de Viladecans el pla d'inversions previst al centre.

La delegacióencapçalada pels diputats Anna SimóAlba Vergés i Eduardo Reyes, acompanyats per regidors del partit als ajuntaments de Gavà, Castelldefels, Begues i Viladecans, s'ha compromés  amb els treballadors a destinar una part dels 100 milions d'euros del pla de xoc vinculat a l'acord d'investidura del president de la Generalitat, Carles Puigdemont, a millorar i ampliar els serveis i recursos de l'Hospital.

Els representants d'Esquerra han escoltat les demandes dels treballadors i han repassat amb ells per quines activitats, que es corresponguin amb criteris assistencials, es pot créixer i cóm es poden assumir els compromisos d'inversió i d'increment pressupostari.

La visita d'avui es produeix després de la trobada mantinguda recentment pel director del CatSalut, David Elvira, amb la Junta de Personal de l'Hospital i tindrà continuïtat, properament, amb una reunió entre el nou conseller de Salut, Antoni Comín, i els alcaldes dels municipis a on dona servei el centre.

Aquests contactes s'emmarquen en l'objectiu especificat a la moció presentada pel grup municipal d’ERC-Gavà al Ple del passat gener -aprovada per unanimitat- d'instar al Govern de la Generalitat a licitar enguany l’avanprojecte i el projecte d’ampliació de l’Hospital de Viladecans, per a que segueixi exercint de centre de referència a la zona.

També es demanava el compliment dels acords entre el Parlament, els ajuntaments i l’Executiu català per incrementar el personal i els recursos materials necessaris per reduir-ne substancialment les llistes d’espera i el col·lapse d’urgències.