Girona

El nostre equip

• Annabel Moya
    Annabel Moya Regidora d'Habitatge i Eficiència energètica i Joventut La justícia social és i serà el principi orientador de l’actuació de la nostra actuació al capdavant de la regidoria d’Habitatge i Eficiència Energètica. Des del govern posem en marxa polítiques valentes per garantir un dels drets més elementals: l’accés a l’habitatge. Les nostres prioritats són reforçar les mesures per atendre les situacions d’emergència
    habitacional, ampliar el parc de lloguer assequible i enfortir l’Oficina Municipal d’Habitatge. Alhora, des de la regidoria de Joventut hem engegat propostes concretes per potenciar accions formatives i ocupacionals que garanteixin un futur d’oportunitats a tot el jovent de la ciutat. No ens podem oblidar però, que ara mateix el nostre objectiu immediat és adaptar i donar resposta a la nova realitat i la situació creada per la pandèmia. No ens podem permetre deixar a ningú enrere.