Girona

El nostre equip

• Quim Ayats
    Quim Ayats Vicealcalde i regidor de cultura Venim a treballar, a arremangar-nos, a estar al servei de les persones, reforçant els valors republicans basats en l’equitat de gènere, l’apoderament del jovent i en les polítiques que ens permetin avançar cap a una societat més justa, diversa i lliure. És per això que hem de planificar transversalment els serveis socials amb els de salut, educació, medi ambient, habitatge, cultura, urbanisme i promoció econòmica per no deixar ningú enrere.

La pandèmia de la Covid-19 ha situat Girona i el conjunt del país en un escenari imprevisible i complicat. La nostra ciutat s’enfronta a un repte d’unes dimensions excepcionals. Des d’Esquerra creiem que una situació tan greu com aquesta JxCat no podia afrontar-la en solitari.

Estem molt satisfets de la feina que hem fet des de l’oposició. Ara, des del govern, fem un pas més i en positiu. En el Pla de Mandat ens comprometem a invertir 2’5 milions d’euros en habitatge social; a acondicionar nous aparcaments dissuasius; a connectar barris, com la passera entre el carrer del Carme i Montilivi; a pacificar entorns escolars; a actuar contra la segregació escolar; executar el projecte de la biblioteca de la Casa de Cultura; impulsar els projectes al Parc de les Pedreres, el Parc de la Devesa i les Hortes de Santa Eugènia, i aplicar la perspectiva de gènere en tots els àmbits: des de l’escola, el mercat de treball, la salut, la cultura i les noves tecnologies.

Ens sumem al govern de Girona perquè és on podem fer més feina i on més podem treballar directament i incisivament per la ciutadania. Perquè calen mans, perquè cal un govern més fort, perquè tenim al davant molta feina i molts reptes que assumir.