Gràcia

Esquerra Republicana creu que la societat catalana només pot triar entre l’opció autonomista (unionista a Espanya) o l’opció independentista

ERC-Gràcia, davant de la proximitat de la Diada Nacional de Catalunya de l’11 de setembre, vol expressar:

- Que, per nosaltres és la primera Diada Nacional on, mort el federalisme després de la sentència de l’Estatut, la societat catalana només pot triar entre l'opció Autonomista (Unionista a Espanya) o l'opció Independentista. ERC aposta per la segona via i emplaça la resta de partits a pronunciar-se sobre aquesta tria.

- En tant que entenem que la Diada Nacional, a més a més d’una celebració de la pròpia existència, és una data per a la reivindicació nacional i demanem a la ciutadania gracienca que l’expressi, més que mai després de la manifestació del 10J:

o Tot penjant estelades i senyeres als balcons de Gràcia

o Assistint el divendres 10 de setembre, a les 19h a la Plaça de la Vila de Gràcia, a la celebració de la Diada organitzada pel Districte i les entitats del G-6 per a continuar expressant, una diada més, que som una Nació i tenim Dret a Decidir.

- Refermar que, tal com vam fer a la Declaració Institucional aprovada pel Districte de Gràcia, continuarem donant suport a les iniciatives de la societat civil per tal de defensar el nostre autogovern i les nostres decisions, sense intervencionismes ni incomoditats. Instem a l’equip de govern a fer el mateix.

Molt Bona Diada Nacional a tothom!!

Visca Gràcia i Visca Catalunya Lliure!!