Gràcia

Martí Metge, escollit com a conseller nacional

Ahir dimarts 5 de juliol, ERC-Gràcia va celebrar Congrés, per a escollir una nova Executiva i conseller nacional, després del relleu anunciat per en Miquel Pagès i en Carles Alemany.

Així, la militància va escollir Àlex López com a president d'ERC-Gràcia, així com la resta de l'Executiva formada per:

Vicepresident Acció Política i Formació: Carles Noguera
Vicepresidenta d'Organització: Alba Metge
Secretaria Política Municipal: Núria Pi
Secretaria Política Parlamentària: Josep Roca
Secretaria Dona: Eugènia Fernández
Secretaria Imatge i Comunicació: Jordi Vilanova
Secretaria Finances: Toni López
Secretaria Atenció a la Militància: Isabel Miquel
Secretaria Mobilització: Carla Carbonell

En els diversos parlaments es va destacar la necessitat de fer relleus i renovació a nivell gracienc i també nacional, motivat pels mals resultats i la necessitat de tornar a recuperar la confiança de la ciutadania. En aquest sentit, Àlex López va dir que "caldrà tornar a fer les passes que calguin per a renovar el partit i tornar a generar confiança entre la gent".

Es va agrair la feina feta pels companys Miquel Pagès, Dolors Martínez, Martí Metge, Carles Alemany i Irene Blanes que donen pas a noves persones.

Així mateix, es va escollir en Martí Metge com a nou conseller nacional.

Finalment, la cloenda la va fer l'ara exregidor Xavier Florensa, a qui es va agrair la feina feta realitzada en aquests anys a l'Ajuntament de Barcelona.