Santa Coloma de Gramenet

Bona Festa Major, amb responsabilitat

El 2021 ha estat un any marcat per les diferents onades de contagis de Covid, malgrat la delicada situació sanitària, a diferència de l'any anterior, aquest any podrem gaudir de la Festa Major de Santa Coloma, en un format diferent, amb control d'aforaments, restriccions i les imprescindibles mesures de prevenció de la COVID per evitar que les persones es puguin contagiar durant els esdeveniments, però al cap i a la fi, Festa Major.

Des d'Esquerra Republicana esperem que tothom pugui viure la millor Festa Major possible, que puguem gaudir de les activitats que es proposen i ho fem amb el màxim respecte tant en l'àmbit sanitari com cap als altres participants, rebutgem les agressions vers les dones i les agressions LGTB-fòbiques. La festa major és i ha de ser el punt de trobada de la comunitat, del poble, de la gent.

Per primera vegada en molt de temps els concerts no es faran a la plaça de la Vila, tal com hem demanat en multitud d'ocasions, sempre hem defensat un model de Festa Major descentralitzat i diversificat en els barris i aquest any a causa de la pandèmia així serà.

Lamentem que des d'ERC Gramenet no hem pogut programar cap activitat politicofestiva, malgrat estar en disposició de complir totes les recomanacions que marquen les autoritats sanitàries. L'equip de govern ha denegat la petició tot i presentar una sol·licitud detallada amb accessos i aforaments.

Gaudim de la festa, compartim el temps i la diversió. Demostrem que la Festa Major és necessària, amb responsabilitat.