Santa Coloma de Gramenet

Recollida de Brossa al Riu Besòs per ajudar amb la lluita Ecològica

Revista #RepúblicaGramenet
El passat 2 d’abril un grup de militants del Jovent Republicà Gramenet i el Jovent Republicà de Sant Adrià del Besòs van realitzar un acte de neteja del riu de la ciutat per continuar amb la reivindicació d’ajuda al medi ambient. A més, van col·laborar en l’acció alguns militants d’Esquerra Republicana Gramenet.

Els participants de l’activitat expliquen que van recollir un total de quatre bosses industrials grans en molt pocs metres de terreny. El que més es van trobar van ser tovalloletes, plàstic i moltes llaunes. El que els hi va sorprendre va ser  trobar una porta d’una nevera i una cadira.

L’objectiu d’aquesta jornada de neteja del riu és poder col·laborar a mantenir neta les zones de lleure de la nostra ciutat, en aquest cas l’espai verd més característic de la zona. El Jovent defensem la cura i el respecte cap a la natura del nostre entorn,  ja que ens pertany a totes i tots. Volem garantir un futur per les noves generacions on el medi ambient sigui una de les grans reivindicacions i l’ecologisme sigui tractat com és necessari.

Continuem amb la cura de la nostra terra tot el que calgui per a formar i conscienciar a la gent del nostre voltant de la importància de la cura i la neteja de l’espai on convivim i del qual gaudim. El Jovent Republicà aposta per un futur on les zones verdes estiguin ben tractades i cuidades. Som jovent transformador i sobretot som jovent ecologista on la nostra terra és la nostra prioritat.

Llegeix la resta dels articles de l'edició de primavera de la Revista #RepúblicaGramenet fent clic aquí

Paula Montes
Militant del jovent Gramenet