Santa Coloma de Gramenet

Bon inici de curs

Ajuntament Informa
La gratuïtat de l'escolarització al curs d'Infantil 2 de les escoles bressol ja és una realitat, 340 infants gaudeixen d'aquest servei a la nostra ciutat gràcies al finançament de la Generalitat de Catalunya a la xarxa d'escoles bressol municipals, reforçant l'equitat i la igualtat d'oportunitats, i produint un gran benefici pel sistema educatiu.

Des del nostre grup municipal esperem que la nova escola bressol del carrer Prat de la Riba amb carrer Amèrica estigui operativa en la major brevetat possible per poder augmentar aquestes places gratuïtes i creiem que ja fa massa temps que l'equip de govern manté l’escola tancada.

El departament d’educació ha incorporat altres novetats enguany que facilitaran la conciliació laboral i familiar de molts colomencs i colomenques com l’avançament de l’inici de curs, que s’ha produït el dia 6 de setembre un cop finalitzades les vacances i la festa major. Els centres fan horari lectiu intensiu durant aquest mes i disposen de servei de monitoratge gratuït fins a les 16:30 per a totes les famílies que ho vulguin o necessitin. També finançat per la Generalitat de Catalunya i impulsat pel conseller Josep González-Cambray forma part del paquet de transformacions que volen garantir la millor educació possible per als nostres joves i infants.

A més a la nostra ciutat s'han disminuït les ràtios d'alumnes d'Infantil 3 fet que també comportarà una millora en la qualitat educativa.

Des d'Esquerra Republicana desitgem a tots els joves i infants, a tot el personal docent i a totes les famílies un molt bon curs escolar i esperem que quedin enrere els efectes de la pandèmia, després de dos anys molt complicats.

Sam Núñez
Portaveu Esquerra Republicana