Santa Coloma de Gramenet

Premis Alcalde Boada

Alcalde Boada
El grup municipal d’ERC Gramenet celebra el pròxim 27 d’octubre la segona edició dels premis alcalde Boada. La cerimònia en reconeixement de la defensa dels valors republicans se celebrarà presencialment a l’Auditori de Can Roig i Torres a les 19 hores.

Enguany celebrem la Segona Edició dels Premis Alcalde Boada. Els premis duen el nom de l’alcalde Celestí Boada. L’alcalde, militant d’Esquerra Republicana, va ser-ho fins al 1939 any en què va ser sentenciat i afusellat pel règim franquista. No és fins a finals de segle, però, que es comença a restaurar la memòria de la seva figura que serà reconeguda gràcies a les reivindicacions de la família, d’Esquerra Republicana i de veïns i veïnes de la ciutat de Santa Coloma de Gramenet.

En total s’entregaran 3 guardons que reconeixen la defensa dels valors republicans (Llibertat, Igualtat i Fraternitat) entre persones i entitats.
Les tres categories són:

•                    - Veí / Veïna de Santa Coloma de Gramenet
  •                    - Ciutadà / ciutadana de Catalunya
  •                    - Entitat (preferiblement de Santa Coloma de Gramenet)

Pel que fa a l’elecció dels premiats, indicar-vos que les propostes han sigut analitzades per un jurat que aquest any està format per: José Maria Corral i Belorado (Historiador), Magda Clavell i Miejimolle (directora del Museu Torre Balldovina), Albert Noguera i Carreras (expresident del CEP), Àngel Izquierdo i Rius (president d’ERC Gramenet), Mar González i Capsir (portaveu del Jovent Republicà) i Nico Díaz i Bayona (membre de la Comissió Alcalde Boada).
Atentament,

Comissió Premis Alcalde Boada.

Esquerra Republicana de Catalunya. Santa Coloma de Gramenet