Santa Coloma de Gramenet

Alcalde Boada
Benvolguts, benvolgudes,

Enguany celebrem la Segona Edició dels Premis Alcalde Boada

Els premis Alcalde Boada reconeixen els valors republicans de persones i entitats.

La comissió encarregada de l’organització us demana que trieu els vostres candidats, persones i/o entitats que penseu que representen els valors de Llibertat, Igualtat i Fraternitat per les tres categories premiades:
  • Veí / Veïna de Santa Coloma de Gramenet
  • Ciutadà / ciutadana de Catalunya
  • Entitat ( preferiblement de Santa Coloma de Gramenet)

Agrairem una petita explicació sobre els motius que us han dut a triar els vostres candidats.

Indicar-vos que totes les propostes seran analitzades per un jurat que aquest any està format per: José Maria Corral i Belorado (Historiador) , Magda Clavell i Miejimolle (Directora del Museu Torre Balldovina), Albert Noguera i Carreras (Ex president del CEP i ), Àngel Izquierdo i Rius ( President d’ERC Gramenet), Mar Gonzàlez i Capsir membre de Jovent Republicà i Nicolàs Díaz i Bayona de la Comissió Alcalde Boada.

Envieu les vostres propostes entre l’ 1 i el 21 de Juny d’enguany a   [email protected]

Us avancem que la data prevista per la celebració dels premis serà el 27 d’Octubre a l’Auditori de Can Roig i Torres.

La vostra col·laboració garantirà la  diversitat en les nominacions i farà que aquest premis siguin extensibles a tota la ciutadania. Agrairem feu extensiu aquest document a tots els vostres associats i col·laboradors.

Atentament,

Comissió Premis Alcalde Boada.

ESQUERRA REPUBLICANA DE CATALUNYA. SANTA COLOMA DE GRAMENET