Article publicat al Diari SomGranollers el dijous 12 de novembre de 2020 Aquests darrers mesos, a conseqüència de la situació de pandèmia que vivim, hem estat espectadors de la transformació digital de les nostres vides, dels nostres hàbits, i alhora del tancament de nombrosos comerços a la nostra ciutat. No és, ni serà, el primer cop que hem de repensar profundament la ciutat de Granollers, sempre sota el concepte de resiliència, d’adaptar-se davant de situacions adverses. Sempre ho hem fet amb èxit i n’hem sortit reforçats. Ara ens toca posar-nos ràpidament a treballar en el futur per saber cap on volem anar durant els propers 15 anys. Aquest és un tema de ciutat, on independentment del nostre color polític, tots ens haurem d'arremangar per defensar tots els negocis arrelats al territori i la ciutat. Una de les coses que hem de pensar és el màrqueting que fem de la nostra ciutat. Quins valors volem transmetre? Quins espais tenim i sota quina marca qualitativa podem vendre els nostres productes i a qui els dirigim? És hora de ser valents, ambiciosos, i obrir-nos a nous nínxols com són el sud de França o el nord del País Valencià. Alhora, tenim un centre històric molt potent, amb equipaments com el Museu o l’Auditori que tenen molt potencial per donar molt més i dinamitzar la ciutat. Ens cal imaginar un Granollers sense fronteres, que no es miri tant a ell mateix, i decideixi repensar la seva imatge comercial de manera ordenada, moderna i ambiciosa. En aquest sentit, caldria una col·laboració publicoprivada, que liderada des de Promoció econòmica, faci de locomotora per posar-nos a treballar en el que, el com i el quan. Un espai de consens on hi siguem tots: associacions comercials, empresarials, entitats esportives, sindicats, veïns, veïnes, propietaris de locals i fins i tot motors econòmics com l’hospital, que en condicions normals haurien de ser generadors d’esdeveniments de qualitat. Està molt bé fer una taula on es pugui ajudar a definir el mapa econòmic i comercial del futur, però també necessitem un equip sòlid que es dediqui a promocionar la ciutat, que es relacioni amb la recerca d’esdeveniments nous i busqui empreses que vulguin aterrar a la nostra ciutat, un equip que es relacioni també amb les administracions d’aquí i d’allà.