Granollers

ERC, CUP i Endavant porten al Ple de l’Ajuntament de Granollers una moció per retre homenatge a la memòria d’Enric Valor i Vives.

La moció serà debatuda al Ple de demà dimarts 27 de juliol.
El Grup Municipal d’ERC-AM a l’Ajuntament de Granollers ha registrat, arrel de la proposta de la CUP de Granollers i la organització Endavant, una moció per a retre homenatge i dedicar un carrer a la memòria d’Enric Valor i Vives.

La moció, que serà votada i debatuda al Ple del proper dimarts 27 de juliol, considera que es necessari reconèixer la figura d’Enric Valor, especialment en un context en que la dreta espanyola nega contínuament els drets lingüístics en el marc dels Paísos Catalans.

El text exposa la preocupació per l’estat de la llengua catalana i reivindica el compromís de vetllar per la seva bona salut i ús social. Alhora, el text insta al govern municipal a convocar la Comissió del Nomenclàtor per tal d’iniciar el procediment per incorporar el nom d’Enric Valor i  Vives al nomenclàtor municipal.

Podeu llegir el text complet al document adjunt.